*Oldalak*

szerda, november 19, 2014

3.rész

   A nap sugarai besütöttek az ablakon és betöltötték a szobát. Álmosan keltem ki az ágyból és behúztam a sötételőt, mert idegesített. Nem tudtam aludni tőlle. 
   Elindultam visszafelé , az ágyhoz , amikor rádöbbentem hogy ez nagyon nem az én szobám . Ja , akkor eszembe jutott, hogy felhívtam anyát , hogy alszok Nóránál , de onnantól minden kiesett . Ja , vettem egy whiskeyt. És utána ? És most hány óra ? Jaaaj, mivan már itt ?
   Nóra mozdult meg az ágyban. Odarohantam , mielőtt újra elalszik , és megpróbáltam felkelteni . 
   -Hé . Kelj már fel . Mit csináltam tegnap , nem tudod ? - még mindíg rázogatom.
   -Haggyál már . Most alszok . - erőteljesen lerázta a kezem és magára rántotta a takarót. Na ne máár. Ez egy ideig tuti nem fog felkelni.
   Mindegy , gondoltam . Most berakok a telómról egy zenét, és arra fel fog ébredni . Arra mindenki felébred.
   Keresni kezdem a telefonomat a zsebemben . Ott nincs . Na akkor a kabátzsebemben . Ott sincs . Hát, akkor valahol a házban. Bejárom Nóra házát, de sehol sem találom. Oké , biztos elrejtettem valahova . Nóra telefonja ott az asztalon , akkor most felhívjuk magunkat, és  megtaláljuk.
   Bepötyögöm a számomat , a telefon hármat csöng , majd foglaltat jelez a készülék. De mivel én nem nyomtam ki , valaki más kell legyen az. És ha nem találom sehol, és kinyomták , akkor ... basszus. Ellopták a telefonom az előző éjszaka . Na ne máár . Anya megfolyt. Húú ilyen nincs.
   -Nóra.- megint elkezdtem rázogatni.-Nekem ellopták a telefonom ! - szólongatom dühösen. Nagy nehezen felkel , és álmosan pislant egyet:
   -Mivan ? 
   -Nincs meg a telefonom. Felhívtam magam , mert azt hittem, itt van valahol a házban, de valaki kinyomta . Ellopták a telefonom ! - a fejemet kezdem ütögetni, miközben idegesen járkálok fel-le a szobában. Mondja már valaki azt, hogy ez csak egy álom ! - Anya elevenen fog eltemetni . Most vette egy hónapja, és én meg egyből elhagyom. Én haza se megyek . Na biztos nem. Nem öletem meg magam...
   - Hé, hé lassíts. Majd veszel másik telefont.- néz rám. Inkább derítsük ki , hogy pontosan miért is van rajtam fordítva ez a felső , amikor este még normálisan állt rajtam. És miért van összecserélve a két cipőm... Te Lexy...mi a francot csináltunk mi részegségünkben ? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése