*Oldalak*

hétfő, november 17, 2014

2.rész

   -Oké,adj egy cigit.-tartom a kezem Nórának, mire ő furcsán néz rám . 
   -Komolyan kell cigi? - kérdezi.
   -Nem, hallod viccelek. Még szép hogy kell . Adjál már, majd visszaadom.- sürgetem, miközben levetem magam egy padra. - Jaj,várjál . - hirtelen felpattantam , és elindultam a legközelebbi bolt felé . 
   Fél perc múlva egy sörrel a kezemben tértem vissza :
   -Na most adhatod. - mondom neki újra, mire kissé meglepődve ugyan , de kezembenyom egy szál cigit .
    Igen , azért van ennyire furcsa tekintete, mert régen soha sem cigiztem . Mindíg is mélységesen undorodtam mindenféle alkoholtól és elítéltem azokat akik cigiznek vagy piálnak. Most viszont annyira mélyponton vagyok , hogy szügségét érzem annak hogy ne tudjak magamról . 
   Meggyújtottam a cigit és kibontottam a sört , majd ittam belőle pár kortyot.
   - Amúgy azt mondtad anyud ma nem alszik otthol ugye ? - nézek Nórára.
   - Nem , nem alszik otthol . Valami megbeszélésre utazik vagy mit'tomé..- a mondatot már nem tudta befejezni mert a szavába vágtam :
  -Jó,értem . - kivettem a telefonom és bepötyögtem anya számát . Háromszor kicsöngött, negyedjére vette fel :
   -Igen ? 
   -Szia anya . Alexa vagyok. Azért hívlak , mert szeretnék ma Nóránál aludni . - reménykedtem hogy nagyon jó kedvében találom , mivel csak akkor hajlandó ilyesmibe belemenni, akkor is nagyon nehezen.
   -Tessék ? - kérdezi,mintha csak rosszul hallotta volna . Pedig biztos vagyok benne , hogy csak egy második esélyt ad , hogy megmásítsam a kérésemet . 
   -Szeretnék Nóránál aludni. Tudod, át kellene beszéljünk még pár matek tételt és mivel máskor nincs időm , úgy gondoltam, alszok nálla. Az anyukája megengedte . - eközben mellettem Nóra hadonászik , hogy a francokat alszok én most nálla , és hogy dehogyis meg ehhez hasonlók , arcán a döbbenet keverődött össze tiltakozással . Szerintem inkább attól félt , hogy azért akarok nálla aludni , hogy előtte jól leigyam magam . Hát , ami azt illeti van benne valami . 
  -Figyelj , ezek a tételek kellenek hétfőre . Nóra jó matekos , én meg nem . Na kérlek . Ez fontos lenne . - győzködöm tovább.Tudom hogy a matekkel előhozakodni ilyenkor , este a legnagyobb hülyeség , mert ki tanulna a barátnőjével este , és akkor ráadásul olyan sokat hogy ott is alszik , de biztos voltam benne , hogy anya be fogja venni ezt a dumát . 
   - Rendben . De mikor jössz ? 
   -Olyan kettő fele , hogy tudjuk magunkat kipihenni . - tudtam,hogy nem fog tetszeni neki a két óra , azért nem is hagytam megszólalni . - De nekem most mennem kell . Merül a telóm . Szia anya . Holnap kettőkor . - ezzel ki is nyomtam , majd győztesen pillantottam Nórára . 
    -Na . Ma bulizunk . - mondom . 
    -Szó sincs rólla . - háborodik fel Nóra , mire én jelentőségteljes pillantást vetek rá :
    -Ugyan már . Rád is rádfér egy ferde este . - hitegetem, mire ő gondolkodásba esik . 
    - Hát ami azt illeti.... de neeem . - mondja végül . 
    -Dehogynem . Ezt megiszom és megyünk valamerre . - mondom , majd kiiszom a sört amit nemrég vettem . -Na gyere . - a kezemet nyújtom neki , majd felhúzom a lócáról . Nem tiltakozik , csak jön . Útközben a cigit szívom , majd bemegyek egy jó klubba , és beállok a pult elé . 
    - Egy whiseyit kérnék . Nem , nem pohárral . Egy üveggel. Köszönöm.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése